Nu op de radio: Koffie met...

Verbeterde dienstverlening gemeentehuis Dirksland

De gemeente Dirksland streeft naar een optimale dienstverlening. In de centrale hal is een wachtruimte ingericht en vanaf maandag 12 oktober kunt u voor Sociale Zaken ook terecht bij de centrale balie van het gemeentehuis in Dirksland.

Centrale balie
De medewerkers aan de centrale balie hebben een allround opleiding gevolgd, waarmee zij u van dienst kunnen zijn op verschillende gebieden, zoals het uitgeven van kant en klaar producten, het beantwoorden van algemene vragen en het verstrekken van informatie.

Zorgloket
De medewerkers van Sociale Zaken vindt u aan de andere kant van de wachtruimte. Hier bevindt zich het zogeheten zorgloket. Heeft u vragen over bijvoorbeeld uw uitkering? Dan kunt u vanaf 12 oktober 2009, op maandag- tot en met donderdagmorgen van 9.00 tot 12.00 uur terecht bij onze klantmanager Sociale Zaken.

Bereikbaarheid klantmanager
's Middags en op vrijdagochtend is de klantmanager uitsluitend op afspraak beschikbaar. Als u geen afspraak heeft gemaakt, kunt u zich wenden tot de medewerkster aan de centrale balie. Zij helpt u, indien mogelijk, graag verder of informeert u wanneer de klantmanager bereikbaar is.