Nu op de radio: Ons Eiland, Altijd Dichtbij

Maître André schrapt naam oprichter

Foto

Maaltijdproducent Maître André presenteert 29 en 30 mei 2018 op de PLMA-beurs in Amsterdam de nieuwe merknaam en het nieuwe logo. De naam van de oprichter André (Koudstaal) is daaruit verdwenen.

Volgens de leverancier van verse maaltijden voor de retail- en foodservicemarkt uit Oude-Tonge wordt geïnvesteerd in nieuwe concepten en productiemogelijkheden. "In een tijd waarin consumenten op zoek zijn naar vers en gemak, kiest leverancier van verse maaltijden Maître André strategisch voor een focus op een ultravers product en versnelling van haar innovatiegraad", aldus het bedrijf.

'We cook happiness'
Maître stelt dat het plezier in het koken niet terugkwam in de uitstraling. Managing director Gerard van der Krogt: "Bij een nieuwe koers past een krachtiger, eigentijds en fris logo dat we combineren met onze missie ‘We cook happiness’. Met respect denken wij aan de oorspronkelijke oprichter, maar het bedrijf bevindt zich in een nieuwe fase waarin onze mensen niet alleen met plezier voor je koken maar ook het goede gevoel bij de klant willen creëren. Eten is tenslotte emotie."

Nieuw Elan
Een nieuw logo en een nieuwe naam passen bij de transitie die Maître André doormaakt. Hierbij heeft de onderneming zich, naast haar bestaande assortimenten, gespecialiseerd in ultraverse maaltijden. De komende jaren wil Maître André haar groeiambities verder vormgeven. Het bedrijf, ruim 20 jaar geleden in Oude-Tonge opgericht als maaltijdfabriek, levert aan retailers, A-merken, foodserviceklanten en groothandels.