High Tea voor de klanten van Careyn
Op 29 oktober 2014 werden de klanten van Careyn in Oude en Nieuwe-Tonge getrakteerd op een high tea. De high tea werd gegeven op het nieuwe kantoor van Careyn in Oude-Tonge. Het doel van deze bijeenkomst was om, ook in deze tijd van onzekerheid over de zorg in 2015, het belang van goed contact tussen klant en verzorgende of verpleegkundige te onderstrepen. De medewerkers van Careyn wilden extra duidelijk maken hoe belangrijk voor hen goede zorgverlening is en hoe veel voldoening hen dat werk geeft.
Eerder dit jaar werd het kantoor in Oude-Tonge feestelijk geopend en de belangstelling van de klanten daarbij was aanleiding om ze nog eens uit te nodigen. Voor deze high tea heeft het personeel zelf heerlijke taarten gebakken en voor verschillende zelfgemaakte delicate hapjes gezorgd. De opkomst was fantastisch. Meer dan 50 klanten zaten aan een feestelijk gedekte tafel te genieten van de hapjes en de onderlinge contacten, wat ook maar weer duidelijk maakte hoe belangrijk het sociale aspect van zorg verlenen is.
Een reactie van een klant: 'Het zijn lieve meiden, dat wist ik al. Maar ze kunnen nog lekker koken ook!' Iedereen kijkt terug op een zeer gezellige middag.
Meer informatie
Careyn is een actieve maatschappelijke onderneming die zich inzet voor de gezondheid en het welzijn van hun klanten, jong en oud, gezond of kwetsbaar. Als het nodig is, staan de vakbekwame en betrokken medewerkers klaar om hulp en ondersteuning te bieden. Samen met andere zorgverleners, vrijwilligers, mantelzorgers en buurt- en wijkbewoners. Persoonlijk en altijd dichtbij, want samen werkt het beter.
Woensdag 5 november 2014